מה זה קידום און ליין ומה זה קידום אופליין? אם אתם בעלי חברות משרדים ועסקים, חשוב שתדעו כי שתי שיטות קידום אלה הפכו למרכזיות בעולם הפרסום והשיווק. אבל מה צריך לדעת על כל שיטה? ואילו דוגמאות לקידומים מסוגים חשוב להכיר? כל המידע והתשובות בהמשך.

קידום עסקים מכל סוג מחייב אומנות, חשיבה מקורית והבנה של הצרכנים שכן הדרך אל ליבו של הצרכן טמונה בייחודיות ובהכרה של קהל היעד.

כיום כל בעל עסק שרוצה להצליח ולשווק מוצר או שירות, מבצע אסטרטגיה שיווקית לעסק שלו בעוד שהוא נוקט, על מנת לקדם את העסק, בשלל שיטות קידום ביניהן קידום אופליין וקידום און ליין.

אבל מהי כל שיטת קידום?

קידום און ליין – קידום מסוג זה מתמקד כמובן בקידום ברשת האינטרנט, ברשתות חברתיות, דרך קבוצות חברתיות, אתרים, פורטלים, דפי נחיתה ועוד, כאשר קידום זה נעשה ברשת ומטרתו להגיע אל כמה שיותר גולשים תוך טרגוט ומיקוד נכון של קהל היעד.

קידום זה נעשה באמצעות שימוש בשלל שיטות קידום שיווק ופרסום החל מדפי נחיתה, מודעות פרסומיות (באנרים), מאמרי קידום ומאמרי העשרה אינפורמטיביים, הקידום נעשה באמצעות קידום אתרים בגוגל, פרסום פוסטים ותמונות ברשתות חברתיות, באמצעות העיתונות האינטרנטית ועוד.

כיום ישנן שלל שיטות שיווק באינטרנט שמתחדשות בכל יום, הופכות ליצירתיות יותר, מושכות ומקוריות תוך שהתחרות ברשת ענפה, קשה ומחייבת שירותי קידום ושיווק עסקים מקצועיים ונכונים.

קידום אופליין – קידום אופליין מתמקד בשיטות המסורתיות לקידום עסק, כמו למשל פרסום בעיתונים ומגזינים, פרסום מודעות ושלטי חוצות פיזיים על גבי שילוט חוצות, וכן מוצרי פרסום וקידום מכירות כמו חלוקת פליירים והזמנות, פרסום פיזי של שלל שירותים אודות מכירות והשקות של עסקים וארגונים, כאשר השיווק נעשה על ידי יחסי ציבור נכונים, כמו גם באמצעות מוצרי פרסום לשיווק עסקים.

מוצרים מסוג זה למשל אשר נועדו לשווק את העסק, מאפשרים דרך נפלאה לשמור על העסק בתודעת הלקוחות ובתודעה של לקוחות פוטנציאלים, בזמן שחלוקה של מוצרים שימושיים שנושאים את לוגו החברה או העסק, כמו למשל: ספלים, שמשיות, מגבות, חולצות כובעים ועוד: מאפשרים נכס שיווקי אדיר ויתרון מול המתחרים.

אז מה ההבדלים המהותיים בין שיווק און ליין ואף ליין?

שיטת פרסום – שיווק און ליין הינו שיווק וירטואלי שלא ניתן לגעת בו, אך ניתן להכיר בו בזמן שמוצרי שיווק וקידום אוף ליין הם ויזואליים ושמישים.

זמן חיים – בזמן שעלונים, קטלוגים, פלייארים, כרטיסי ביקור, מוצרי קידום ועוד, כולם כאלה שנשמרים בבית הלקוח, במכונית בארנק או בכל מקום, שיווק און ליין הוא בר חלוף בעוד שמהירות הגלישה של גולש ממוצע הופכת אותו לאלמנט שלא נותר זמן רב בתודעה.

אפקטים – בעולם אינטרנטי תחרותי, קשה יותר להתמודד על תשומת לב הלקוח בזמן שהחלק של מוצרי שיווק מקנה את היכולת לשבות את לב הלקוח, לגרום לו להתרכז במוצר או בעסק ולפתח אליו אהדה ולויאליות. לכן מוצרי פרסום ומתנות הפכו לכה מבוקשים, יעילים ואפקטיביים.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר