זה נשמע אולי מופרך שיש צורך במוצרי פרסום של ממש כדי לקדם ולפרסם חברות שונות כמו חברות הייטק ואפילו חברות לקידום אתרים, אבל מתברר שיש שילוב מצוין בין כל השירותים של הפרסום שעובד תמיד אם מפעילים אותו נכון – הפרסום של העולם הישן עם הפרסום של העולם החדש.

שניהם ביחד ייתנו לכם את החשיפה ללקוחות הפוטנציאליים שאתם מחפשים, אבל גם ייתן לכם עוד יתרונות בעזרת המוצרים האלה להגיע ליותר אנשים ולקבע את המותג שלכם אצלם בתודעה. אנחנו מכירים היטב לוגואים של חברות כאלה בזכות מוצרי פרסום וקד"מ שאינם בהכרח המוצרים שהן מייצרות אלא מפיצות כמוצרי פרסום ויש לזה סיבות טובות רבות שחלקן לפניכם.

מוצרי פרסום ויתרונותיהם להייטק וקידום אתרים

  • עיצוב התודעה וקיבוע המותג – זה נשמע אולי מופרך אבל ביום מן הימים כולנו משתמשים בסופו של דבר בשירותים של חברות הייטק כאשר אנחנו נעזרים במוצרים שלהם או בשירותי חברות קידום אתרים, אם כבעלי עסקים ואם כלקוחות, ולכן יש משהו מאוד נכון בעיצוב התודעה שלנו בעזרת הלוגו והסלוגנים שלהם כדי להכיר אותם מהצד הפחות מסחרי שלהם. קיבוע הלוגו והשם בתודעה הוא מטרה שכל בעל חברה היה רוצה להגיע אליה משום שאז הוא הופך להיות סמל תרבותי, סימן מסחרי שאי אפשר לטעות בו ובמקרים רבים גם שם גנרי. אין פרסום טוב מזה ומשיגים את זה על ידי פעולה בכל החזיתות, גם החזיתות ההיקפיות לשדה הפעולה הטבעי של החברות האלה. מוצרי קידום מכירות ומוצרי פרסום אלה עושים את העבודה מצוין, במיוחד אם בחרתם מוצרים מושקעים שגם נשארים לזמן רב.
  • מגיעים ללקוחות פוטנציאליים בדרכים יצירתיות – מי שמעריך פרסום ושיווק מוצלחים יעריך אותם עוד יותר אם ייעשו על ידי שיטות ודרכים יצירתיות יותר מהמקובל. זוהי הסיבה שבגללה מוצרי פרסום וקידום מכירות מצוינים לעקוף התנגדויות שיש בדרך כלל לפרסום כשהם מגיעים במקום הכי לא צפוי וכמתנה קטנה שהאנשים מקבלים מבלי להתחייב לקנות שום דבר. זוהי מחווה שבדרך כלל מתקבלת יפה מאוד.
  • פיזית, הלקוחות שלכם לא תמיד באינטרנט – הלקוחות שלכם נמצאים בדרך כלל בכנסים מקצועיים, ימי עיון, ימי חברה ועוד מקומות, ולאו דווקא בדיגיטל. קשה מאוד למכור פרסום דיגיטלי לאיש הייטק ויש לעקוף את ההתנגדות הטבעית שלו לראות משהו שנחשב לפרסום ולשיווק. כשאתם מגישים לו מוצר מושקע שיש עליו לוגו ועוד הסברים, רוב הסיכויים שלא יתנגד לקבל את זה משום שפנים אל פנים זה מסקרן וזה גם לא מנומס לסרב בדרך כלל.
  • אפקטיבי יותר מקמפיינים מושקעים ותקופתיים – מוצר טוב שהלקוח שלכם זקוק לו נחשב למוצר פרסום אפקטיבי יותר משום שהוא נשאר זמן רב יותר בשימוש מאשר הקמפיינים הדיגיטליים. הוא הולך אתם לכל מקום והוא נשאר אתם זמן רב כאשר הלוגו שלכם מתנוסס עליו עד שהוא גם נחרת בתודעה. נצלו את זה מצוין כדי לעצב מוצרים שתוכלו להיות גאים בהם ושהלוגו שלכם יתנוסס עליהם בצדק רב ובגאווה. זהו המוצר שימשיך לפרסם אתכם חינם למעשה גם כאשר הקמפיין הדיגיטלי יסתיים.
  • מוצרי השלמה לקמפיינים דיגיטליים – יש לפעמים קמפיינים דיגיטליים שפשוט מבקשים השלמה מסוימת של מוצר פרסום ולכן זה נחשב לאידיאלי. השילוב ביניהם תמיד ייראה טוב, כמו לפרסם חברה שאתם מקדמים את האתר שלה יחד עם מבצע פרסום וקידום מכירות של חלוקת מוצרים במקום מסוים. כך גם תוכלו לבדוק את היעילות של כל קמפיין בנפרד ולקבל מושג מה משפיע על מה ואיפה הלקוחות שלכם באמת.

 

מאמרים קשורים

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר