מעצבים? יש לכם עסק עצמאי משלכם? סביר להניח שיש לכם גם אתר אינטרנט אשר מפרסם את השירותים שאתם מעניקים, ואם עדיין לא השקעתם בקידומו זה הזמן לעשות זאת, מכיוון שאת רוב הפניות אתם תקבלו מהאתר. מיותר לציין שאתם צריכים להשקיע בפן של עיצוב גרפי עבור האתר, אחרת אתם תהיו פשוט כמו סנדלר שהולך יחף. על כל פנים יש עוד כמה כללים לקידום אורגני שכדאי להכיר.

מדוע דווקא קידום אורגני?

לפני שנראה כיצד מקדמים את האתר באמצעות קידום אורגני, נבין תחילה מדוע הקידום האורגני חשוב כל כך. באופן כללי, נכון לעכשיו ישנם שני סוגי קידום עיקריים: קידום ממומן וקידום אורגני. הקידום הממומן פשוט יותר. כל שאתם צריכים לעשות הוא לשלם לגוגל סכום מסוים תמורת מספר ההקלקות, ואתם תקבלו מודעה שתגיע למקום הראשון. הפסקתם לשלם? המודעה יורדת באופן אוטומטי. לכאורה, מדובר בקידום טוב, אך יש לו חסרונות. הקידום הממומן מתאים יותר למודעות קצרות טווח. המודעות המופיעות במסגרת הקידום האורגני אינן מושקעות כל כך בדרך כלל, דבר שמרתיע מעט את הגולשים. כמו כן, כאשר אתם מפרסמים מודעה ממומנת, גוגל דואגת לסמן זאת וגם הגולשים יודעים זאת, ולכן אינם ממהרים להקליק על המודעה.

אולי יעניין אותך גם:

מוצרי פרסום וקידום מכירות >>

הקידום האורגני הוא קידום אטי והדרגתי, בניגוד לקידום הממומן. מדובר בקידום שצריך להתמזג באופן טבעי עם האתר, ולכן יש צורך לבצע פעולות מחושבות כמו חקר מילות מפתח ולדאוג לפיתוח הכללי של האתר. עם זאת, מעצבים שהצליחו להגיע למקומות הראשונים בזכות קידום אורגני, יכולים לקבל תוצאות מרהיבות. ראשית, מדובר באתר מושקע אשר מסייע לתדמית העסק. שנית, האתר מאפשר לבצע פעולות כמו חיפוש חכם, הוספה לעגלת קניות או ביצוע תשלום. שלישית, גם אם אתם מפרקים את העסק שלכם בסופו של דבר, אתם יכולים למכור את האתר ולקבל עליו שכר נאה.

הכללים לקידום האורגני

לאחר שהבנו את חשיבותו של הקידום האורגני למעצבים, נעבור לכללי בסיס משמעותיים שחשוב להביא בחשבון:

  • בחרו מילות מפתח רלוונטיות – בתחום המעצבים קיימת תחרות גבוהה, ולכן חשוב לבצע חקר מילות מפתח ולבחור את מילות המפתח המתאימות לכם ביותר.
  • לשלב את מילות המפתח בתוכן באופן טבעי – מומלץ לשלב בטבעיות את מילות המפתח בתוכן שאתם מעלים לאתר. התוכן צריך לתת ערך מוסף לגולש (אתם מעצבים, אז יש לכם הרבה מה להגיד על עולם העיצוב, לא?). אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת, אתם יכולים להשתמש בתוסף Yoast (בהנחה שבניתם את האתר שלכם על גבי פלטפורמת וורדפרס). התוסף מאפשר לכם לבצע אופטימיזציה לעמוד ולכוון אתכם לקראת שימוש נכון במילות מפתח.
  • פתחו בלוג – אם תפתחו בלוג באתר, תגלו עד כמה הוא עוזר לקידום שלכם. הקפידו להעלות לבלוג תכנים רלוונטיים פעם בחודש. כך, כאשר גוגל תסרוק את האתר שלכם ותבין שפרסמתם חומר חדש, היא תקפיץ אותו למקומות הראשונים.
  • קישורים – קישורים פנימיים וחיצוניים תורמים לקידום. אתם יכולים להוסיף קישורים פנימיים לעמודים בתוך האתר שלכם (מבלי להגזים, כמובן). כמו כן, ניתן לקבל קישורים חיצוניים מאתרים אחרים. לפעמים אפשר פשוט לבקש ליצור שיתופי פעולה.
  • להתאים את האתר למובייל – האתר שלכם, על כל עיצוביו המהודרים, צריך להיות מותאם למובייל. קחו בחשבון שגולשים רבים משתמשים בטלפונים הסלולריים שלהם גם כדי לחפש מידע באינטרנט, מכיוון שהמכשירים הקטנים נגישים אליהם בכל עת. לפיכך, אם תתאימו את האתר למובייל, תיחשפו לגולשים רבים יותר.

אלה כמה מבין הדרכים העיקריות שיעזרו לכם לקדם את האתר בקידום אורגני. כמובן, לעיצוב יש חלק בלתי נפרד מהקידום, ואתם כמעצבים מקצועיים תדאגו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אולי יעניין אותך גם מוצרי פרסום >>

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר