מדי כמה חודשים אנחנו שומעים על פרויקט חדש שמשרד התיירות משיק על מנת למשוך תיירים לישראל. פרויקטים אלו מתבצעים בחו"ל, במדינות שונות, מטרתם לגרום לתושבים המקומיים להתייחס לישראל כאל יעד תיירות פוטנציאלי ולגרום להם להגיע ולבקר בישראל.

זה לא פשוט למשוך תיירים מחו"ל לטייל בישראל, מסיבות אובייקטיביות שכן בדרך כלל כשהם שומעים על ישראל, הדיווחים הם לא בהכרח חיוביים. מצד שני, זה לא סוד שלישראל יש הרבה מאוד מה להציע, הן מבחינה היסטורית, מבחינה תרבותית, דתית ומבחינות אחרות, חלקן אנחנו מגלים ומטפחים זאת רק בשנים האחרונות, בין אם זה את תל אביב כעיר החופש, המטבח הישראלי ועוד.

לא רק מדינת ישראל, משרד התיירות, פועל דרך אמצעי פרסום ושיווק אלא גם גורמים נוספים, החל ברמת המאקרו, קרי יישובים שונים בישראל שמבקשים למשוך תיירים מהעולם ומהארץ, וכלה ברמת המיקרו, אתרים, בתי מלון ואפילו סוכנויות נסיעות אשר מבקשים למשוך לקוחות בדרכים שונות לעבוד איתם. בין היתר הם משתמשים במוצרי פרסום לתחום התיירות.

מוצרי פרסום הם כלי אידיאלי למשיכת לקוחות לעבוד איתנו. אנחנו יכולים לראות שימוש במוצרים אלו, כמעט בכל ענף, כמובן שבכל פעם זה נעשה בצורה אחרת שמותאמת לאותו ענף. בתיירות אנחנו יכולים לראות שימוש במוצרי פרסום שונים ומגוונים.

הנה כמה דוגמאות למוצרים בהם נהוג להשתמש לצורך פרסום ושיווק בתחום התיירות:

קטלוגים ופרוספקטים – זה אולי נשמע ארכאי, אך אם ניכנס לסוכנות נסיעות, אנחנו נמצא לא מעט קטלוגים של הסוכנות, בין אם זה על מדינות וערים ובין אם זה על הסוכנות עצמה. שיטה זו לא נעלמה מהעולם, ונהוג להשתמש בה גם היום לצורך משיכת לקוחות ובצדק, הרי אנחנו יכולים להעביר את הקטלוג ללקוח והוא יעביר אותו הלאה, לבני משפחתו או חבריו. בדרך כלל בקטלוגים יופיעו מפרטים של מסלולים שונים, בתי מלון ועוד. משתמשים בזה הרבה בתחום הצימרים למשל.

פוסטרים וכרזות – אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של פוסטרים וכרזות תיירות במקומות שונים, בין אם זה בתחנות אוטובוס ובין אם זה בשלטי חוצות. מדובר על מוצר פרסום מאוד יעיל, שכן אם אדם שעומד בפקק, טרוד אחרי יום עבודה, חושב כמה הוא צריך חופשה, רואה פתאום שלט שקורא לו להתקשר ולהזמין כרטיס לנסיעה במחיר מבצע, סביר להניח שאחד הדברים הראשונים שהוא יעשה כשהוא יחזור הביתה, זה יגיד לאישתו שהוא רוצה לצאת לחופשה ויש לו הצעה מצוינת בשבילה.

מוצרי פרסום און ליין – מאז תחילת עידן האינטרנט יש שורה של מוצרי קד"מ שעובדים דרך הרשת. זה יכול להיות ניוזלייטר, זה יכולה להיות מודעה בגוגל או בפייסבוק ובשנים האחרונות אנחנו יכולים גם להשתמש בהודעות לסלולר, כמובן אם הלקוח מסכים לכך. כל אלה מאפשרים ליצור קשר ישיר עם הלקוח ולהזמין אותו לבצע הזמנה עוד היום.

 

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר