עולם הפרסום שלנו התגוון מאוד מאז שנוסף לו גם העולם הדיגיטלי, אבל מעניין שהפרסום בדפוס ובמוצרים פיזיים של ממש לא נמוג מהעולם. להפך, אפילו. מעניין שלא רק שיווק דיגיטלי מעניין דווקא את אנשי השיווק הדיגיטלי והם יודעים היטב שגם פרסום באמצעות מוצרי פרסום פיזיים יכול לסייע להם מאוד.

למעשה, אפשר לומר היום בוודאות שמדובר בשני תחומים המשיקים זה לזה ויוצרים במשולב את הפרסום האולטימטיבי שנהנה מכל העולמות. זהו עולם המוצרים שמיועדים לקידום מכירות ואפילו ליותר מכך. יש לכך כל כך הרבה סיבות למה להעדיף שיטה זו נוסף על מה שמוכר לכם ולפניכם היתרונות. בין החברות שיכולות להסתייע בזה: חברות קידום אתרים, חברות פרסום בגוגל ועוד כמובן.

מדוע להוסיף מוצרי פרסום גם לשיווק הדיגיטלי?

  • הפרסום הנגיש מחוץ לאינטרנט – הפרסום היעיל ביותר הוא זה שהולך לכל מקום ומוצא את קהל הלקוחות שלכם ביעילות ובקלות. נכון שבדיגיטל אתם מגיעים לקהל הלקוחות שלכם על ידי טרגוט ופילוח נכון, אבל לא תמיד יש לכם שליטה על הנראות שלכם באמת. יכול להיות שהלקוחות פספסו את הקמפיין שלכם ודווקא משום שהם נמצאים פחות בדיגיטל הם ימצאו אתכם בקלות בעזרת מוצרי פרסום כמו דיסק און קי או עכבר ממותגים, כובע ממותג במרוץ כלשהו בתל אביב, ציוד ספורט למי שרוצה לפרסם את עצמו באינטרנט וימצא אתכם כי אתם נוגעים בתחום שלו, ועוד. כלומר, כדאי מאוד לצאת מהקופסה שסוגרת את הלקוחות שלכם רק בדיגיטל כי יכול להיות שהם אי שם בחוץ.
  • עקיפת אדבלוק וחסימות למיניהן – אנחנו יודעים שיש אנשים שיכולים לעבור חיים שלמים עם מינימום של חשיפה לפרסומות כלשהן משום שהם מעדיפים להתקין חוסמי מודעות או שאין להם כלל טלוויזיה ואת התכנים שלהם הם צוברים דרך אפליקציות נקיות משיווק דיגיטלי. זוהי בדיוק הדרך שלכם להגיע אליהם, משום שגם אם הם עצמם לא זקוקים לפרסומות אולי העסק שלהם זקוק לכם כדי להתפרסם וזה וכיח להם שאתם בעלי תושייה ויכולים למצוא אותם בכל זאת בכל מקום.
  • תקציב מתאים לכל מוצר – היום יש כל כך הרבה מוצרי קידום מכירות שמתאימים כלל מוצר ולכל מותג שאתם פשוט יכולים לבחור וליהנות מהמבחר. לשיווק דיגיטלי יכול להיות שיתאימו מוצרים מתוחכמים יותר והפלוס שלהם יהי שהם ייראו אלגנטיים יותר ללקוחות שלכם. גם לבעלי תקציב מאוד קטן תמיד יימצא המוצר שהם יכולים להיעזר בו לצרכיהם ולכן מומלץ לבדוק מה מוצע לכם ומה משרת הכי טוב את הצרכים שלכם.
  • פרסום שממשיך לעבוד גם זמן רב אחר כך – בעדו ששיווק דיגיטלי הוא שיווק שמיועד לזמן קצר או מוגבל ויש לו מודעות מסוימות שגם מתחלפות או תקציבים יומיים, מוצרי פרסום הם מוצרים שנשארים זמן רב וממשיכים לבלוט בשטח אם בוחרים נכון. הקולקציה של המוצרים יכולה להתאים לקהל היעד שלכם, אם זה למשרד ואם זה לבית ואם לשעות הפנאי, והלוגו שלכם יתנוסס שם גם חודשים ושנים אחרי שהקמפיין הדיגיטלי שלכם כבר התפוגג מהאינטרנט.
  • אנשים פשוט אוהבים לראות ולגעת – אנשים אוהבים הרב היותר את המוחשיות של מה שנותנים להם בידיים מאשר מה שרואים בדיגיטל. זוהי הסיבה העיקרית להצלחת מוצרי הקד"מ, במיוחד אלה שנראים כמו מתנות קטנות ושימושיות שנעשות במחשבה על הלקוחות. זוהי גם סיבה מספיק טובה להשקיע במוצרים לקידום מכירות שבהם יש מחשבה על הצרכים של הלקוחות שלכם על מה שאתם יודעים שהם אוהבים בדרך כלל.
סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר