מוצרי פרסום יכולים להתפרש על פני היצע מגוון מאוד של מוצרים אבל החשיבות שלהם לכם גוברת בזכות הלוגו שלכם, סלוגנים או מסרים שונים שאתם רוצים שיוצמדו אליהם. חשיבות הבחירה של המוצרים האלה בצמוד ללוגו שלכם רבה. אתם יכולים להעביר מסרים נהדרים בעזרתם ולקבע את השם שלכם בתודעה של הלקוחות והקולגות שלכם בזכות התאמה מוצלחת של מוצר קידום כלשהו עם הלוגו שלכם והאירוע שבו אתם בוחרים לחלק אותם. המגוון הגדול של מוצרים כאלה משחרר אתכם היום ממוגבלות כלשהי ואין עוד סיבה להיצמד למוצרים קלאסיים ונדושים כמו משטח לעכבר או דיסק און קי דווקא, אלא לנצל את העבודה שהמוצר שלכם מלווה אנשים לא רק בשעות העבודה ואפשר להרחיב את האפשרויות היצירתיות.

מתי כדאי להפתיע עם מוצרי פרסום עם לוגו ולמה?

  • אירועי תרבות, ספורט ובידור – אירועים המוניים כאלה בדרך כלל מלווים בנותני חסויות למיניהם, וכאשר אם קושרים את השם שלכם עם אירועים מכובדים או מיוחדים למען מטרה טובה או כאלה שאליהם באים אנשים שנחשבים איכותיים, אתם יכולים ליהנות מהקישור האוטומטי שעושים אנשים אלה עם המופע או עם האירוע הייחודי הזה. זה נכון לגבי אירועי התרמה המוניים למטרות טובות והומניות, למשל, שבהם הלוגו שלכם יככב בזכות החסות והמוצרים שתחלקו או תמכרו במחיר סמלי כדי לגייס תרומות. כאשר מדובר באמנים פופולריים אתם מגבירים את הקישור שלכם עם איכות זאת בתודעה של הקהל שלהם בקלות.
  • מוצר קידום עם לוגו שיש לו ערך מוסף שמלווה אותם הלאה – יש מוצרי פרסום  חד פעמיים או בעלי תוחלת חיים קצרה יחסית, כמו שקיות או מוצרי דפוס שנגמרים מהר. אם תיקחו את הלוגו שלכם ותדפיסו אותו על מוצרי קידום מכירות שימושיים באיכות טובה כמו מוצרי טקסטיל, אתם מלווים למעשה את הלקוחות שלכם גם במקומות לא צפויים כמו המטבח או חדר הכושר שלהם ולאורך זמן. זוהי מתנה שנשארת אתם ומשמרת אתכם בתודעה שלהם משום שהלוגו שלכם נמצא מול העיניים שלהם.
  • בחירת מוצר נכון עושה רושם חיובי – חשבו על ההזדמנות שבה מוצר קידום עם הלוגו שלכם הופך להיות חיוני ללקוחות שלכם, כמו מזרן ספורט או משחקים לילדים, כלי עבודה, ציוד ביתי לכביסה או למטבח, ציוד כושר איכותי, כלי עבודה וכלי אחסון, חפצי נוי מיוחדים כמו שעונים מעוצבים ועוד. כל המוצרים האלה שניתנים במתנה עם הלוגו שלכם מקשרים אתכם אוטומטית לאיכות ולמותג שמלווה אותם מעתה. מבחינתם כל מה שיקבלו מכם אפוף בהילה חיובית והתדמית הנדיבה הזאת עובדת למענכם מלכתחילה.
  • פרסום שעובד בלי השקעה נוספת – יש מוצרים שאם משקיעים בהם נכון הם ממשיכים לעבוד למענכם כל הזמן. אם בוחרים את ההברקה הנכונה עם הלוגו שלכם היא יוצרת לכם פרסום מתגלגל גם מבלי שתצטרכו להשקיע עוד כסף בקמפיין הבא, למרות שאין ספק שרצוי לרענן מדי פעם בסדרות מוצרי פרסום וקד"מ חדשות. היצירתיות יכולה להביא לכם לקוחות חדשים אם תתאימו להם מתנה קטנה עם הלוגו שלכם בדיוק כשאינם מצפים לזה ובזאת להוכיח את הנדיבות שלכם.
  • זירת פרסום שונה לגמרי מהאינטרנט – מבצעי פרסום שמתקיימים באינטרנט לא תמיד מצליחים להיות אפקטיביים כמו שאתם רוצים. כשיוצאים מהאינטרנט לחיים האמיתיים מצליחים ליצור אפקט מרשים יותר מאשר כל באנר מושקע באתר כלשהו.

 

מאמרים קשורים

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר