אם חשבנו שהאינטרנט חיסל את זירות הפרסום האחרות, באה הטכנולוגיה המתקדמת והוכיחה לנו שאפשר היום לקדם ולפרסם כל דבר גם מחוץ למסך של פיקסלים. היום תוכלו לפרסם את עצמכם ולקדם מוצרים ושירותים שלכם בקלות יתרה בעזרת מוצרי פרסום וקידום מכירות שמעוצבים לפי טעמכם, הצרכים שלכם ושל הלקוחות שלכם.

זה לא משנה מה תדפיסו על המוצר, העיקר שתבחרו את המוצר הנכון שיכול רק לחזק את המוניטין שלכם. יש סיבות רבות להשתמש במוצרי פרסום והערך המוסף שלהם ממשיך להתגלגל גם זמן רב אחרי שתחלקו אותם ללקוחות או לקולגות. מוצרי פרסום מתחלקים לפי קטגוריות ותופתעו לגלות אילו רעיונות יכולים לסייע לכם לבלוט על פני המתחרים. עוד משהו שיכול לעזור זה ניהול מועדון לקוחות יעיל.

מוצרי פרסום

למה לבחור דווקא במוצרי פרסום וקידום מכירות ומתי?

  • הפתעה נעימה ולא צפויה – אל תקלו ראש באפקט ההפתעה, דווקא כאשר הלקוחות שלכם והקולגות שלכם לא מצפים למתנה קטנה שיכולה להועיל להם בחיי היום יום או בעבודה. הקדשת מחשבה כזאת על הצרכים שלהם והדיוק בבחירת השי שמקדם את העסק שלכם מוכיח ללקוחות ולעמיתים שלכם שבדיוק כפי שאכפת לכם מהם בהענקת שי קטן, כך גם תראו להם אכפתיות ונדיבות כזאת במתן שירותים מקצועיים. אנשים נפתחים אליכם יותר בקלות ונותנים לכם צ'אנס כי הם זוכרים אתכם לטובה.
  • מוצר פרסום חוסך מכם השקעה עתידית – מוצרי פרסום איכותיים שנועדו להישאר הרבה זמן, כמו דיסק און קי, ציוד ספורט, ציוד משרדי או כל מוצר אחר שנועד לשימוש רב פעמים והוא נושא את הלוגו או את הסלוגן שלכם, יחסוך מכם עוד הוצאות פרסום עתידיות. הלקוחות שלכם משתמשים במוצרים האלה יום יום והם צורבים את שמכם בתודעה שלהם. בפעם הבאה שתרצו לצאת בקמפיין נוסף זה כבר לא יהיה מבצע השקה אלא שימור לקוחות.
  • הדרך המהירה והיעילה ביותר להכיר אתכם – נאום המעלית כבר לא עובד. אנשים נפגשים עם אנשים חדשים כל הזמן וקשה להם לזכור את הסיפור שלהם, אלא אם כן זה מישהו שמאוד רצו לפגוש כי כבר הכירו אותו קודם. דאגו לכך שיכירו אתכם ויידעו כבר מי אתם גם בפעם הבאה שפוגשים אתכם באמצעות מוצרי הפרסום היעילים האלה שמחלקים עם כל הפרטים החשובים עליכם. יעיל יותר מכרטיס ביקור, מהיר יותר מכל נאום.
  • מגוון עצום שמתאים לכל מטרה – אם פעם מוצרי הפרסום והקידום היו מוגבלים בהיצע שלהם והיו מכובדים רק אם היו משרדיים ועסקיים, היום אנחנו חיים בתקופה שבה אפשר ליצור רושם חיובי על ידי התייחסות גם לעולם של הלקוחות שלכם מסביב, כמו הרגלי הספורט, תחביבים, סגנון עבודה והתחשבות בבני המשפחה. מוצרי קידום כאלה שהם לוקחים אתם גם לחיים הפרטיים שלהם ממשיכים להנכיח אתכם בתודעה שלהם כל הזמן, כמובן.
  • חלוקת מוצרי פרסום וקידום בכל הזדמנות – יש כל כך הרבה הזדמנויות לחלק מוצרי פרסום וקידום, כך שלא כדאי להחמיץ את זה. אפשר להביא אותם לכנסים מקצועיים ולימי חברה, אפשר להביא להשקות משום שזוהי הזדמנות קלאסית לחלוקת המוצרים, לחלק כחלק מחברה שמעניקה חסות באירועי ספורט ותרבות, לתת מתנות ללקוחות שמגיעים לחנויות שלכם או לצאת למקומות שבהם הם נמצאים ולהפתיע אותם, להופיע אתם באירועי בידור שונים ועוד. בכל מקום שבו אתם יכולים להיות מיוחדים זהו הזמן שלכם לפרסם.
סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר