מאמרים

בפורטמן איל אנו למודי ניסיון בהתאמת מתנות, מוצרי קידום לקוחות ומוצרי פרסום ללקוחות. נשמח לסייע לכם לבחור את המוצר שיתאים לצרכים שלכם בהתאם לתקציב שלכם:

סוג האירוע
כנס / תערוכה / יום כייף / גיבושון / אירוע חברה / מתנות לחג / חתונה (הדפסה על חולצות)

 קהל יעדמיהו קהל היעד שלכם? עובדים / לקוחות וותיקים / לקוחות פוטנציאלים / קולגותסוג קהל היעד: אנשי עסקים / מנכ"לים / אנשי שיווק ומכירותתחום עיסוקם: רופאים / מהנדסים / מתכנתים ו….. ככל שתגדירו ותאפיינו את קהל היעד שלכם, תוכלו למצוא עבורם את המוצר הפרסומי הטוב והמתאים ביותר עבורם. מוצר פרסומי חדש ומקורי שיהיה שמיש להם. אימפקטמוצר הפרסום מהווה עבורכם פרסומת ומעבר למתן המתנה תמיד נרצה להרוויח פרסום ובכך לקדם ולשווק שירותים חדשים.בחרו במוצר שיעניק לכם את הפרסום הטוב ביותר, מוצר פרסום שהמקום שבו הוא יונח ויוצג יהווה לכם יתרון.זכרו שמוצר פרסום שיושב במגירה וללא שימוש לא ייתן את האימפקט שאתם רוצים! כמויותתנסו להעריך ככל הניתן את כמות המשתתפים והזמינו מעט יותר ממה שצריך, על מנת שלא יחסר לכם מהמתנה ושכולם יקבלו וייצאו מרוצים.אל חשש ! למוצרי פרסום אין תאריך פג תוקף ותמיד תוכלו להעניק אותם למקרי החברה בכל עת.
תקציבהגדירו את התקציב עבור כמות המשתתפים ולפי קהל היעד.מנהלים בכירים ומנכ"לים יקבלו מתנות יוקרתיות יותר מאשר עובדים.באירוע רב משתתפים נהוג להעניק מתנות סמליות מסובסדות יותר.אל תתפשרו על איכות, מתנה שלא עובדת ! מתנה באיכות ירודה תיזרק לפח או תשב באיזו מגירה ולא תועיל לכם. בדיקת המוצרבחרתם מתנה ! כעת בקשו לראות אותה במו עינכם ! געו בה, שחקו איתה, בדקו את האיכות שלה, שתפו קולגות ושמעו את דעתם.וודאו שהמתנה מגיעה מורכבת עם סוללות וקלה לשימוש. השם שלכם על המתנהתתאימו את הצגת הלוגו / סמל החברה שלכם על המתנה בהתאם לחומר שלה.  צרכי מסמוצרי פרסום מוכרים במס כמו כל פרסום אחר אז נצלו את זה והעניקו ללקוחות מתנה ובכך קדמו ושווקו את החברה שלכם. מתן המתנהבדקו את אריזת המתנה, הוסיפו כרטיס ברכה / גלויה עם פרטי התקשרות שלכם.מסרו את המתנה בצורה שמכבדת אתכם ואת הלקוח.