כל בעל עסק יודע כי השיווק הינו בין הצעדים המשמעותיים ביותר לשימור הלקוחות וליצירת הכנסות נוספות לבית העסק. השיווק הינו בין האלמנטים המשמעותיים ביותר עבור כל בית עסק ויש לבצע אותו באופן שוטף. ללא השיווק, העסק יפסיק לגדול ולקוחות יפסיקו להגיע אליו בשלב מסוים. ישנם צעדי שיווק שונים בהם ניתן לנקוט על מנת לשמור על הלקוחות ולהמשיך להזמין לקוחות חדשים אל העסק.

יחסי ציבור לעסק

השיווק מתחלק לפעולות פרסום ופעולות יחסי ציבור. פעולות יחסי הציבור של העסק הינן למעשה פעולות הכרחיות אותן חשוב לפתח ולבדוק את הצלחותיהן בכל קמפיין מחדש. אין ספק כי חלק ניכר מההצלחה של כל עסק נובעת מפעילויות יחסי הציבור שלו ועל מנת לקיים את ההצלחה לטווח הארוך חשוב לבחון אילו פעולות מצליחות יותר ואילו פחות.דוגמא למוצר פרסום שאפשר להעניק ללקוחות או לשימוש במשרד

מוצרי פרסום להגברת הנוכחות העסקית!

הענקת מוצרי פרסום ממותגים ללקוחות הינה בין הפעולות הנפוצות והמצליחות ביותר לשיווקו של כל עסק, בכל תחום. על מנת להביא את העסק לרמה גבוהה של הצלחה, ברור כי יש צורך לבצע מגוון רחב של פעולות ואילו בין המצליחות שבהן היא הענקת המתנות.
מתנות אלו יכולות להיות מוצרי קד"מ מסוגים שונים המביאים תועלת לחייו של מקבל המתנה. אין ספק כי הודות למתנות הממותגות המוענקות ללקוחות – העסק משריש ומותיר את חותמו לטווח הזמן הארוך. דוגמאות: הדפסה על מטריות, הדפסה על חולצות, כוסות ועוד של לוגו העסק על המוצר הנבחר.
 דוגמא למוצר קד"מ - סט לחיתוך גבינות
סט לחיתוך גבינות

 התאמה של מוצרי קד"מ

על מנת להתאים את מוצרי הפרסום ללקוחות חשוב ביותר לבחור מתנות שימושיות ואיכותיות. אלו יכולות להיות מתנות קטנות או גאדג'טים שונים, פיצ'יפקס ואפילו אלמנטים שימושיים לבית או למטבח. באמצעות מתנות ללקוחות שהינן ממותגות ניתן לרכוש את לב הלקוחות ולהשאיר את החותם הרצוי במקומות שונים, במיוחד כשהמתנה מותאמת אישית לצרכי הלקוח לדוגמא: ללקוח מהנדס להעניק לוח מהנדס.

מתנות אלו יכולות להוות חלק ממערך שיווקי נרחב יותר או להיות בעלות מטרה ממוקדת. כך או כך, עליהן להיות מתנות שימושיות הנושאות את לוגו החברה.

התאמת מוצרי פרסום ללקוחות מבוססת ברוב המקרים על אופיים של הלקוחות ועל מטרת הקמפיין השיווקי. כאשר מדובר בקמפיין שיווקי אשר נועד להשיג מטרה ספציפית, גם המוצר הפרסומי צריך להיות באותו התחום של מטרת הקמפיין. באופן זה ניתן למקד את השיווק ולהזכיר ללקוחות בדבר מבצע מסוים או קיומו של הקמפיין השיווקי.

כאשר מדובר בלקוחות מהקהל העסקי, טוב יהיה להעניק להם מתנות משרדיות אשר ישרתו אותם במהלך יום העבודה. לחילופין, ניתן להעניק תווי הנחה או תווי שי שונים לנופש ולבילוי לאחר העבודה. מוצרים פרסומיים המיועדים לאימהות יאופיינו ברמז לאימהותם. מוצרי פרסום ללקוחות צעירים יכולים להיות מותגי אופנה ועוד.

לקראת החגים הקרבים קראו על – מוצרי פרסום לראש השנה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

יצירת קשר